VERZENDEN EN RETOURNEREN
WAT KOST HET OM ZO'N EPISCH SKIPAK TE VERZENDEN?
Voor pakketten binnen Nederland (tot 10 kg) vragen we een verzendvergoeding van 5,95 euro. Naar België en Duitsland kost dat slechts 9,95 euro.
Nee, helaas... En we hopen dat je ons begrijpt: Wij hebben hier voor gekozen omdat we een klein bedrijf zijn en willen voorkomen dat men allerlei skipakken bestelt voor een half uurtje pasplezier.
Hoewel sommige webshops zeggen dat je gratis mag retourneren, zullen wij je uit de droom helpen… voor niets gaat de zon op! Elk bedrijf zal de retourkosten links- of rechtsom aan je doorberekenen. Op deze manier bieden we eerlijke prijzen voor onze producten en service en sparen wij het milieu.
Mocht je twijfelen over de maatvoering kan je ons altijd even een mailtje sturen. Dan kunnen we je meer informatie geven óf we maken een afspraak zodat je n keer zelf kan komen passen. Heb je tóch dat momentje pasplezier :-)
Onze skipakken hebben een levertijd van 1-3 werkdagen. We streven ernaar bestellingen die binnenkomen op werkdagen vóór 16 uur, dezelfde dag nog mee te geven aan PostNL. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij PostNL, het lukt ze helaas niet altijd om binnen 24 uur na verzending te leveren. Bestel op tijd om teleurstellingen te voorkomen!
HOE KRIJG IK MIJN FOUTE SKIPAK GELEVERD?
Jouw foute skipak wordt geleverd in een speciaal door ons ontworpen doos of high-quality Transmailer. Wij vragen jullie de doos bij het oud papier te plaatsen en de Transmailer kan bij het plastic afval. Wij adviseren iedereen om een pak te laten bezorgen op een plek waar altijd iemand aanwezig is, zoals bijvoorbeeld je werk. Een bijkomend voordeel is dan gelijk dat iedereen kan zien hoe stijlvol je eigenlijk bent!
IK WIL MIJN SKIPAK OPHALEN, KAN DAT?
Nee, mocht je echter heel erg twijfelen over de maat, kun je een afspraak maken om te komen passen. Je kunt hierover een mail sturen naar: info@fouteskipakken.nl. Mail altijd van tevoren, want wij zijn geen fysieke winkel en dus niet standaard aanwezig tijdens kantooruren.
KAN IK MIJN SKIPAK RETOURNEREN?
Dat kan uiteraard, wij houden ons aan de Wet Koop op Afstand. Hier staat in dat tot 14 dagen na de levering van het product de koop geannuleerd kan worden. Dat kan door ons te informeren via info@fouteskipakken.nl. Wij horen uiteraard graag de reden waaróm je je (f)outfit retourneert. Na het annuleren van de aankoop, dienen wij binnen 14 dagen het pakket retour te ontvangen. Als dat niet het geval is, kunnen we het skipak niet meer retour nemen.
MOET IK ALTIJD MAILEN VOORDAT IK MIJN BESTELLING RETOURNEER?
Ja! We love spam! Zonder jouw email is de bestelling niet geannuleerd. Het is erg belangrijk dat wij op de hoogte worden gesteld van bestellingen die worden teruggestuurd.
NAAR WELK ADRES MAG IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Retour sturen? Meld je retour via info@fouteskipakken.nl en ontvang verdere instructies.